آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۳۹۹
صفحه اول
۱

کسانی که پیامک دریافت کرده اند حتما باید به سایت رفاهی مراجعه کنند

مهلت عدم انصراف از یارانه امروز تمام می شود

مهلت مراجعه به سایت رفاهی برای انصراف یا عدم انصراف دریافت کنندگان پیامک یا متقاضیان 28 هزار تومان تا امروز است.

به گزارش فارس، بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها، مهلت مراجعه به سایت رفاهی(www.refahi.ir) برای دریافت کنندگان پیامک یا متقاضیان 28 هزار تومان تا 12 اردیبهشت است.

پیامک های مبنی بر داشتن تمکن مالی برای تعدادی از هموطنان از سوی سازمان هدفمندی ارسال و از آنها خواسته شده بود، از دریافت یارانه 28 هزار تومان مرحله دوم هدفمندی یا کل یارانه یا نیم یارانه یا یارانه 2مرحله انصراف دهند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: کسانی که پیامک دریافت کردند یا کسانی که یارانه 28 هزار تومانی فاز دوم به حساب آنها واریز نشده است، تا 12 اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت رفاهی انصراف یا عدم انصراف خود را اعلام کنند، در غیر این صورت مراجعه نکردن به سایت به معنی انصراف خواهد بود.

سازمان هدفمندی یارانه ها قبلانیز اعلام کرده بود، مراجعه نکردن به سایت رفاهی به منزله انصراف از دریافت یارانه مرحله دوم تلقی می شود.

طرح مساله انصراف از دریافت یارانه نقدی از همان ابتدا با انتقاد و ابهام کسانی که پیامک انصراف از دریافت یارانه را دریافت کرده بودند، مواجه شد.

به گفته معترضین عدم واریز 28 هزار تومان مابه التفاوت مرحله اول و دوم هدفمندی یارانه ها با اظهارات قبلی مسوولان دولتی مبنی بر اختیاری بودن انصراف از دریافت یارانه مغایرت دارد.