آرشیو چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۰۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

سیمای خانواده در شبکه یک تغییر می کند

تهیه کننده برنامه «سیمای خانواده» گفت: مجری، دکور و محتوای این برنامه از اول تیر ماه تغییر خواهد کرد.

علی اکبر کریمی، تهیه کننده جدید برنامه سیمای خانواده درباره تغییرات این برنامه به مهر گفت: مسلما وقتی مخاطب برایمان اهمیت داشته باشد به سلیقه او احترام می گذاریم و با توجه به ذائقه او برنامه سازی می کنیم. برنامه سیمای خانواده 25 سال است که روی آنتن شبکه یک قرار دارد.

وی ادامه داد: بنابراین باید تلاش کنیم که بعد از گذشت این همه سال هنوز برنامه طراوات خودش را برای مخاطبان داشته باشد. مسلما اگر بخواهیم از قالب 25 سال گذشته استفاده کنیم، نمی توانیم بینندگان را جذب کنیم.

این تهیه کننده با اشاره به تعدد شبکه های تلویزیونی و رقابت میان آنها گفت: با توجه به این که شبکه ها رقابت می کنند باید سعی کنیم تنوع را در کار ببینیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازها، دغدغه ها و نیازهای مخاطبان باشیم.

با توجه به این که شبکه یک قدیمی ترین شبکه است و از گذشته تاکنون همیشه مخاطبان خودش را داشته باید همیشه از طرح های نو بهره ببریم تا بتوانیم بینندگان را با برنامه درگیر کنیم.

کریمی یادآور شد: این مساله عجیب و غریب نیست و کافی است نگاهی به زندگی داشته باشیم تا موضوع هایی را استخراج کنیم که مردم با آن همذات پنداری کرده و برایشان قابل لمس باشد. گرچه بتازگی تهیه کنندگی برنامه سیمای خانواده را پذیرفتم، اما تلاش کردم تغییرات اندکی ایجاد کنم تا از اول تیر ماه تغییرات اساسی را اعمال کنیم.

وی تغییرات برنامه سیمای خانواده را در دکور و مجری دانست و گفت: سعی می کنیم این تغییرات از اول تیر ماه اعمال شود و به لحاظ محتوا هم تغییراتی خواهیم داشت. موضوع های روز را آسیب شناسی می کنیم و به همین دلیل برای یافتن سوژه ها اتاق فکر تشکیل داده ایم.