آرشیو یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۰۳
حوادث
۱۹

مزاحم تلفنی، زن کارمند را تهدید به قتل کرد

مرد مزاحم که کارمند زن یکی از دفاتر خرید و فروش سیمکارت در تهران را به دلیل خرید یک سیمکارت شماره رند تهدید به قتل کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، روز گذشته زن جوانی با حضور در شعبه 4 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران علیه یک مرد مزاحم شکایت کرد.

شاکی خود را کارمند یک دفتر خرید و فروش سیمکارت معرفی کرد و گفت:مدتی پیش مردی یک سیمکارت شماره رندی را برای فروش به دفتر کارم آورد. پس از بررسی مشخصات فروشنده، همراه وی به مرکز امور مشترکین در تهران رفتیم و وی سند سیمکارت تلفن همراه را به نام شرکتمان انتقال داد. وی اضافه کرد: چند روز پیش مردی به محل کارمان آمد و ادعا کرد مالک اصلی همان سیمکارت شماره رند است و از ما خواست هرچه زودتر سیمکارت یا پول آن را به او بدهیم و تهدید کرد در غیر این صورت به کارکنان شرکت و بخصوص من که این معامله را انجام داده ام، آسیب می رساند.وی یادآور شد: از مرد غریبه خواستیم تا مدارک خود را مبنی بر این که مالک سیمکارت تلفن همراه است، ارائه کند اما او بدون ارائه هیچ مدرکی، فقط می گفت مرد فروشنده با وی اختلاف مالی داشته و با سرقت سیمکارتش، آن را به نام خود سند زده و فروخته است.

مرد مزاحم مدام تهدید می کرد

زن شاکی با اشاره به تهدید های مرد مزاحم گفت:در پی اظهارات مرد غریبه،با فروشنده تماس گرفته و علت را جویا شدم که گفت او را نمی شناسد و مرد مزاحم قصد کلاهبرداری دارد. وی افزود: پس از آن مرد مزاحم چند بار دیگر نیز به محل کارم آمد و با تهدید از من خواست پول فروش سیمکارت را به او بدهم؛ در غیر این صورت افرادی را برای کشتن من و اعضای خانواده ام اجیر می کند.

تهدید به اخاذی میلیونی و اجاره آدمکش

وی اضافه کرد: مزاحمت های او ادامه داشت تا این که این بار از من 70 میلیون تومان پول خواست و تهدید کرد اگر پول درخواستی را همراه پول فروش سیمکارت به او ندهم، من و اعضای خانواده ام را با اجیر کردن آدمکش خواهد کشت.

شاکی گفت: در پی تهدید های این مرد، می ترسم او بلایی سر من و خانواده ام بیاورد.

با تشکیل پرونده قضایی در این رابطه و ارسال آن به پلیس آگاهی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری این مزاحم شرور آغاز شده است.