آرشیو یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۰۳
جامعه
۱۷

آغاز نصب دوربین در 101 ورودی طرح زوج و فرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به آغاز عملیات نصب دوربین های کنترلی در 101 ورودی محدوده زوج و فرد گفت: محدوده زوج و فرد فعلاگسترش نمی یابد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به این که عملیات اجرایی این طرح از چند روز گذشته در پایتخت آغاز شده است، افزود: این دوربین ها در تعدادی از ورودی های محدوده زوج و فرد به صورت آزمایشی مراحل تست خود را سپری می کند.

رئیس پلیس راهور تهران با تاکید بر این که حتی پس از نصب دوربین های محدوده زوج و فرد نیز عوامل پلیس برای مدتی تا راه اندازی کامل این دوربین ها در این مبادی مستقر خواهند بود، تاکید کرد: بر این اساس با مکانیزه شدن کامل محدوده زوج و فرد، دیگر نیازی به کنترل این محدوده توسط عوامل فیزیکی پلیس راهور تهران نخواهد بود.

وی با اشاره به وجود 101 ورودی به محدوده طرح زوج و فرد در تهران به ایسنا گفت: بر این اساس، ماموران پلیس در طول زمان اجرای طرح زوج و فرد یعنی از ساعت 30/6 تا 19 در این مبادی مستقر می شوند که قطعا به کارگیری دوربین های کنترلی می تواند نقش موثری در کاهش حضور فیزیکی پلیس داشته باشد.رئیس پلیس راهور تهران اجرای این طرح را گام دوم پلیس تهران برای هوشمندسازی معابر پایتخت عنوان و اظهار امیدواری کرد با نهایی شدن نتایج تست دوربین های محدوده زوج و فرد، نصب این دوربین ها در این مبادی هرچه سریع تر آغاز شود.