آرشیو دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۰۴
حوادث
۱۹

خواهر در خشم برادر شیشه ای سوخت

قاتلی که به علت مصرف قرص های روانگردان و شیشه خواهرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، اسماعیل واعظی فرمانده انتظامی چابهار با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد قتل در یکی از مجتمع های مسکونی شهرستان چابهار، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: ماموران در محل با جسد غرق به خون خانمی مواجه شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و شوهر مقتوله و فرزندش نیز بشدت مجروح و حال آنها وخیم بود. برادر مقتول نیز زخمی و بیهوش روی زمین افتاده بود.

فرمانده انتظامی چابهار ادامه داد: ماموران اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند و با تحقیقات میدانی پی بردند برادر مقتوله پس از قتل خواهر خود و مجروح کردن شوهر خواهر و خواهرزاده اش اقدام به خودزنی کرده است لذا تحقیقات خود را از متهم پس از بهبودی نسبی وی آغاز کردند.

واعظی گفت: قاتل ابتدا منکر هر گونه قتلی شد ولی وقتی در برابر ادله پلیس قرار گرفت، زبان به اعتراف گشود و در ارتباط با نحوه ارتکاب قتل اظهار داشت شب ارتکاب جنایت تعداد زیادی قرص روانگردان استفاده کردم و وقتی به منزل خواهرم رفتم دچار عصبانیت شدم و از آشپزخانه 2 قبضه چاقو را برداشته به اتاق خواب رفته و چندین ضربه به خواهرم زدم.

متهم افزود: پس از قتل خواهرم چند ضربه نیز به دامادم زدم که در این هنگام خواهرزاده ام بیدار شد، او که بشدت ترسیده بود و گریه می کرد برای ساکت کردنش به او نیز چاقو زدم در این هنگام دامادم چاقو را به زور از من گرفت اما من دوباره به آشپزخانه رفته و چاقوی دیگری آوردم ولی این بار هم دامادم چاقو را از من گرفت و مرا به سمتی انداخت و دیگر از هوش رفتم تا این که خود را در بیمارستان دیدم.

فرمانده انتظامی چابهار افزود: متهم پس از اعتراف به قتل با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.