آرشیو دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۰۴
حوادث
۱۹

زنان مسافر در دام سارق خشن

یک سارق خشن که به بهانه حمل مسافر با تهدید چاقو اموال خانم ها را سرقت می کرد، دستگیر و به چند فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش ماموران کلانتری 40 شهرک جهان نما در کرج هنگام گشت زنی در بلوار خلج آباد به یک دستگاه خودروی پراید با پلاک مخدوش مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

در بازرسی بدنی از راننده، ماموران کلانتری موفق به کشف یک قبضه چاقو از راننده خودرو به نام ناصر28 ساله شدند که در ادامه و در بازرسی از داخل خودرو نیز تعدادی مدارک شناسایی و کارت سوخت متعلق به افراد دیگر و یک عدد کیف زنانه کشف شد.

با انتقال راننده پراید به کلانتری و تحقیقات مقدماتی، وی به زورگیری از مسافران زن اعتراف کرد. او درباره سرقت کیف زنانه کشف شده از داخل خودرویش به ماموران گفت: حدود 2 هفته پیش، زن جوانی را در تره بار تهرانسر به مقصد شهرک دریا سوار خودرو کردم که درمیانه راه، تغییر مسیر داده و به سمت اتوبان آزدگان پیچیدم.

با توجه به تغییر ناگهانی مسیر و تاریکی هوا، زن جوان در حالی که ترسیده بود قصد داشت از ماشین پیاده شود که خودرو را متوقف کردم و با تهدید چاقو، کیف دستی اش را از او گرفتم. او نیز به سرعت از ماشین پیاده شد.در ادامه تحقیقات و با شناسایی دقیق هویت مالباخته وی در کلانتری حاضر شد و بلافاصله متهم را شناسایی کرد و گفت فرد سارق با تهدید چاقو کیف او را سرقت کرده است.

با ارسال پرونده به دادسرای جنایی تهران و دستور قضایی، جوان سارق در تحقیقات به ده ها فقره سرقت از زنان در پوشش حمل مسافر اعتراف کرد.

سرهنگ اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ روز گذشته با اعلام این خبر گفت: با انتقال متهم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ و با توجه به وقوع سرقت های مشابه در نقاط مختلف سطح شهر تهران، از تمامی مالباختگانی که به این شیوه مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای شناسایی متهم و طرح شکایات خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.