آرشیو دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۰۴
حوادث
۱۹

دستگیری 141 اوباش در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 141 اراذل و اوباش سطح 2 و 3 محلات تهران خبر داد و گفت: این افراد پس از شناسنامه دار شدن مورد رصد پلیس امنیت قرار می گیرند.

سردار حسین ساجدی نیا دیروز در گفت وگو با ایسنا افزود: با اجرای طرح های امنیت محله محور در 72 ساعت گذشته تعداد زیادی از اراذل سطح 2 و 3 تهران در 375 محله پایتخت دستگیر شدند. وی با بیان این که دستگیری این اراذل و اوباش بنا بر گزارش ها و درخواست های مکرر مردم در دستور کار پلیس قرار گرفت از مردم به خاطر تعامل با پلیس تقدیر و قدردانی کرد.ساجدی نیا گفت: به دلیل برخوردهای مکرر با اراذل و اوباش سطح یک کمتر شاهد فعالیت و خودنمایی این افراد در سطح پایتخت هستیم به گونه ای که در طرح جدید توانستیم نوچه و اراذل نوپا را شناسایی و دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که بیش از 95 درصد از اراذل دستگیرشده در طرح اخیر کمتر از 25 سال سن دارند، افزود: با توجه به سن متهمان باید چاره ای برای این موضوع اندیشید. ساجدی نیا تصریح کرد: در میان 141 اوباش دستگیرشده تعداد زیادی سارق و قاتل فراری که تحت پیگرد پلیس آگاهی بودند نیز دستگیر شدند. وی با بیان این که با هماهنگی قضایی در عملیات بعدی مقامات قضایی همراه با پلیس در عملیات حضور خواهند داشت، گفت: با حضور این افراد احکام به ضرورت صادر می شود.

فرمانده انتظامی پایتخت در مورد کنترل اراذل دستگیرشده سطح 2 و 3 با بیان این که این افراد شناسنامه دار می شوند، تصریح کرد: این افراد تحت نظارت پلیس امنیت تهران قرار گرفته و مرتبا رصد می شوند.