آرشیو یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۰۹
ایران
۱۹

سارق تحت تعقیب در یک قدمی سرقت از راننده ای دیگر دستگیر و به چندین فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرد

سارق زن نما، اموال رانندگان را می دزدید

دزد سابقه داری که با پوشش زنانه سوار خودروهای عبوری می شد و با تهدید چاقو اموال رانندگان را می دزدید، در اسلامشهر دستگیر شد.

به گزارش جام جم، اوایل اردیبهشت مرد راننده ای با حضور در کلانتری 15 اسلامشهر، از مرد زن نمایی به اتهام زورگیری و سرقت پول هایش شکایت کرد.

شاکی گفت: شب حادثه زن جوانی را که در خیابان منتظر تاکسی بود، سوار خودرو کردم.

وی اضافه کرد: پس از طی مسافتی یکباره زن مسافر که در صندلی عقب خودرو نشسته بود، روسری اش را به کناری انداخت و با تهدید چاقو پول هایم را گرفت و متواری شد.

با اطلاعات به دست آمده از مرد شاکی، چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری انجام و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.

دومین شاکی در دام سارق زن نما

در حالی که تحقیق در این باره ادامه داشت، چند روز پیش نیز مرد دیگری در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر داد مرد زن نمایی به عنوان مسافر سوار خودرویش شده و با زور و تهدید چاقو پول هایش را

دزدیده است.

با اطلاعات به دست آمده، ماموران کلانتری 15 اسلامشهر عازم محل حادثه شدند و در تحقیق از مالباخته معلوم شد، مرد سارق همان فردی بوده که از چندی پیش در تعقیبش بوده اند.

به این ترتیب ماموران با اطلاعات به دست آمده از این راننده، پس از چند ساعت جستجو، متهم فراری را هنگام نزدیک شدن به یک خودروی دیگر دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

اعتراف سارق

دزد جوان درباره نحوه سرقت هایش گفت: چندی پیش به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شدم. پس از آزادی تصمیم گرفتم با پوشش زنانه پس از سوار شدن به خودروها، با تهدید چاقو اموال و پول رانندگان را بدزدم.

بنابر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر و پرونده وی به پلیس آگاهی اسلامشهر فرستاده شد. تحقیقات تکمیلی از این دزد زن نما ادامه دارد.