آرشیو یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۵۰۷۶
شوک امروز
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

جریمه همراه نداشتن گواهینامه

آقای غیبی در تماس با شوک گفته: دو هفته پیش از محور اراک به قم می آمدم، هیچ خلافی نکردم اما یکی از گشت های پلیس جلویم را گرفت، گواهینامه همراهم نبود اما 2 برگ جریمه صادر کرد. هر قدر هم اعتراض کردم فایده ای نداشت و مامور کار خودش را کرد.

نادیده گرفتن شکایت

یکی از خوانندگان در تماس با شوک گفته: قهوه خانه ای در مجیدیه شمالی وجود دارد که پاتوق اوباش شده است. به پلیس امنیت شکایت کردیم که به دلیل این شکایت قهوه خانه یک روز پلمب شد اما فردای آن روز باز شد. چرا باید شکایت ما به همین راحتی نادیده گرفته شود؟

ندادن اجازه ثبت نام

آقای نوروزی در تماس با شوک گفته: سازمان حمل و نقل اجازه ثبت نام برای کارت ناوگان مینی بوس را به ما نمی دهد. این در حالی است که تعداد زیادی از رانندگان از ثبت نام جا مانده اند که نه می توانند ماشین را بفروشند و نه می توانند برای دریافت خودروی نو ثبت نام کنند چرا که برای این کار کارت ناوگان لازم است.

گلایه از نبود سلف سرویس در زندان

یکی از کارکنان زندان کرمانشاه در تماس با شوک گفته: سه گروه شیفتی کارمند زندان هستیم، اینجا برای کارکنان شیفتی سلف سرویس وجود ندارد و هر کس مجبور است غذایش را در یک گوشه​ای از زندان بخورد. بهتر است مسئولان زندان این مشکل را حل کنند.

تاخیر در ارسال حکم

آقای مرادی در تماس با شوک گفته: حدود یک سال پیش تصادف کردم و 2 تا از دنده های قفسه سینه ام شکست، بعد از حضور در دادگاه قاضی به نفع من رای داد و قرار بود دادگاه برای دیه ام تا 26 دی ماه حکم صادر کند و بعد از 40 روز این حکم به در خانه پست شود اما هنوز حکمی نیامده است.

تاخیر در صدور حکم

یکی از زندانیان زندان رجایی شهر در تماس با شوک گفته: 6 سال پیش به جرم قتل بازداشت شدم، بعد از گذشت 4 سال شاکیان رضایت دادند اما متاسفانه هیچ حکمی صادر نمی شود تا از این بلاتکلیفی خلاص شوم.