آرشیو سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۱
ورزشی
۱۸

بمانم، بازیکنانی را جذب می کنیم که تا آخر فصل با ما باشند

مظلومی: استقلال نشد، به پیشنهادهای دیگر فکر می کنم

در شرایطی که لیگ برتر به پایان رسیده، اکثر تیم های مدعی یا قرارداد مربیان خود را تمدید کرده اند یا در حال مذاکره با مربیان مورد نظر برای عقد قرارداد با آنها هستند. اما ظاهرا حکایت استقلال، چیزی شبیه به پرسپولیس فصل گذشته است که نه علی دایی را نگه داشت و نه نسبت به معرفی جایگزین او در زمان مناسب اقدام کرد.

استقلال با پرویز مظلومی فصلی پرفراز و نشیب را سپری کرد، فصلی که قهرمانی در لیگ برتر از چنگ آنها خارج شد تا جام حذفی، تنها دلخوشی آنها در پایان یک فصل فشرده فوتبالی باشد. با این حال حتی خود مظلومی هم نسبت به آینده اش با تردید صحبت می کند. او در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا سرنوشت حضورش در استقلال به حضور فتح الله زاده گره خورده است یا خیر، گفت: در هر صورت من با او کار کردم و دوست دارم این همکاری ادامه داشته باشد. فکر می کنم نظر فتح الله زاده هم همین باشد، اما فعلامشخص نیست که مدیر بعدی بخواهد با من کار کند یا خیر!

مظلومی در عین حال افزود: واقعیت این است که من پیشنهادهای بسیار خوبی دارم اما دنبال بازارگرمی نیستم و فعلاتا بازی با ازبکستان منتظر می مانم تا ببینم وضعیت چه می شود. من یک استقلالی هستم و عاشق این تیم، اما اگر نشد در استقلال بمانم قطعا به پیشنهادهای دیگر فکر می کنم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که در صورت تمدید قرارداد با استقلال، برای فصل آینده چه تمهیداتی خواهد اندیشید که تیمش قهرمان لیگ شود، گفت: ما امسال هم باید قهرمان می شدیم، اما تیم برای فصل آینده باید با افرادی بسته شود که بدانیم تا آخر فصل با ما خواهند بود.

اشاره مظلومی به جدایی خارج از برنامه فرهاد مجیدی در نیمه های فصل یازدهم فوتبال است. اتفاقی که برخلاف میل او و مدیریت باشگاه در نیم فصل رخ داد تا همین جدایی به یکی از دلایل ناکامی استقلال در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر تبدل شود.