آرشیو سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۲۶۴۱
فرهنگ و هنر
۳۲
رویداد

دفتر نشر آثار رهبری: زندگینامه منتشرشده بدون مجوز است

کتاب «شرح اسم» بر اساس بررسی های کارشناسانه متعدد به دلیل وجود اغلاط مختلف تاریخی و غیر تاریخی موفق به دریافت مجوز نشر از این موسسه نگردید.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای با صدور اطلاعیه ای، جدیدترین کتاب عرضه شده درباره زندگی رهبر معظم انقلاب را بدون مجوز اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: «ضمن سپاس فراوان از نویسنده متعهد و توانا و نیز ناشر کتاب «شرح اسم» زندگینامه حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای 1357 – 1318» به اطلاع می رساند کتاب مذکور بر اساس بررسی های کارشناسانه متعدد به دلیل وجود اغلاط مختلف تاریخی و غیر تاریخی موفق به دریافت مجوز نشر از این موسسه نگردید. طبعا ناشر محترم متعهد به رفع اشکالات کتاب خواهد بود. امید است عموم نویسندگان و ناشران از طریق هماهنگی و ارتباط با این موسسه در اتقان و غنای اثر خود کوشا و موفق باشند؛ ان شاءالله.»

بنابراین گزارش، کتاب «شرح اسم» که پژوهشی است درباره زندگی آیت الله خامنه ای، به قلم هدایت الله بهبودی که از سوی موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی منتشر شد. این کتاب از جمله پرفروش ترین آثار روز نخست نمایشگاه کتاب امسال بود که از روز دوم در غرفه ناشر عرضه نشد. اگرچه گفته می شود این کتاب به صورت پستی برای خریداران نمایشگاهی که هزینه خرید آن را پرداخت کرده اند، ارسال می شود.