آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«طهران نو» به خط پایان نزدیک می شود

تصویر برداری سریال تلویزیونی «طهران نو» به پایان رسید. این سریال را فرید سجادحسینی برای پخش از شبکه تهران کارگردانی می کند.علی تقی پور تهیه کننده سریال طهران نو با اعلام این خبر گفت: بتازگی تصویربرداری این سریال به پایان رسیده و تدوین آن هم که مدتی پیش آغاز شده بود، ادامه دارد و گروه دنگ شو هم مشغول ساخت موسیقی برای این سریال است.مجموعه طهران نو که در 30 قسمت تولید می شود، داستان زندگی کیا مقدم است که پس از 12 سال به ایران برمی گردد، اما در همان بدو ورود یک اتفاق زندگی او و بسیاری دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد.

به گفته تقی پور، این سریال که یک کمدی درام است سعی دارد با نزدیک شدن به زندگی آدم ها، تلخی ها و شیرینی های زندگی را به نمایش بگذارد. در سریال طهران نو بازیگرانی چون آتنه فقیه نصیری، مهران احمدی (نعیم)، علی سرابی (کیا)، هومن سیدی (عادل)، بهروز شعیبی (طاهر)، شقایق دهقان، ندا مقصودی، سمیرا ذکایی، لیندا کیانی، گلاره عباسی، بهناز جعفری، پوراندخت مهیمن، سوگل طهماسبی، بیژن افشار و الهام کردا حضور دارند.

از دیگر عوامل سازنده این سریال می توان به نویسنده: امید سهرابی و امیررضا طلاچیان، دستیار اول و برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی، مدیر تولید: جعفر عروجی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی، مدیر تصویربرداری: داوود امیری، عکاس: ناصر سجادی حسینی، صدابردار: فرزام منطقی، طراح گریم: امیر اسکندری و تدوین: روزبه فرازمند اشاره کرد.