آرشیو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۴
ورزشی
۱۸

دوست دارم در لندن حاضر باشم و ورزشکاران ایران را تشویق کنم

احمدی نژاد: جوانان ایران باید آرش وار در المپیک ظاهر شوند

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال 90، پنجشنبه گذشته با حضور رئیس جمهور در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش جام جم، محمود احمدی نژاد در این مراسم با بیان این که به توانمندی ها و استعداد بالای جوانان ایران ایمان دارد، گفت: به یاری خداوند و با همت و تلاش جوانان ورزشکار و مسوولان، مربیان و سرپرستان، تعداد مدال های المپیکی ایران در این دوره از رقابت ها بیشتر و رنگین تر از دوره های قبل خواهد بود و شما قهرمانان، ایران را به رتبه های بالاتر ارتقا خواهید داد.

وی المپیک 2012 لندن را یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی در عرصه بین الملی دانست و افزود: بیگانگان نمی خواهند جوانان ایرانی سکوهای قهرمانی را فتح کنند. به همین خاطر جوانان ما در این المپیک باید آرش وار ظاهر شوند و افتخارات بزرگ دیگری برای ایران اسلامی کسب کنند.

رئیس جمهور همچنین با بیان این که همواره علاقه مند به حضور در میادین ورزشی بین المللی است، خاطرنشان کرد: در المپیک 2012 لندن نیز دوست دارم در میان جوانان ورزشکار ایرانی باشم و آنان را تشویق کنم.

در این مراسم محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و معاونانش، محمد علی آبادی و بهرام افشارزاده رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های ورزشی نیز حضور داشتند و طی آن از ورزشکاران مدال آور در سال 90 و جمعی از پیشکسوتان ورزشی با اهدای سکه طلاتقدیر شد.

در پایان مراسم نیز علی اصغر حسین زاده، کاپیتان سابق تیم جانبازان و معلولان، بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری و بهرام افشارزاده دبیرکل ملی المپیک به نمایندگی از جامعه ورزش لوح تقدیری به رئیس جمهور اهدا کردند. در این لوح از حمایت های رئیس جمهور از ورزشکاران و جامعه ورزش در سال های اخیر تجلیل شده است.