آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۸
سیاسی
۲

سایه خبر

3 راننده ایرانی در سوریه ربوده شدند

عباس گلرو، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر ربوده شدن 3 راننده کامیون ایرانی را که از ترکیه وارد خاک سوریه شده بودند، تایید کرد. به گزارش ایسنا، این سه نفر که روز دوشنبه به وارد سوریه شده بودند مرتضی عادلی، حسین عالی نژاد و اسماعیل محمد زینالی نام دارند.

احضار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران

سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در اعتراض به توهین به مقدسات اسلامی و ملی، به وزارت امور خارجه احضار شد. ایران همچنین سفیر خود در جمهوری آذربایجان را برای انجام پاره ای مشورت ها به تهران فراخواند.

ادامه واکنش ها به نطق مطهری

واکنش ها به نطق اخیر علی مطهری و ادعای او در خصوص دخالت سپاه در انتخابات دیروز هم ادامه داشت.

به گزارش جام جم، حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس در جلسه علنی دیروز طی تذکری از اظهارات اخیر مطهری انتقاد کرد که پس از ارائه بخشی از صحبت هایش، محمدرضا باهنر که ریاست جلسه را بر عهده داشت با اعتقاد به این که این گونه تذکرات باید در آخر جلسه مطرح شود، به او اجازه ادامه صحبت نداد. بعد از قطع میکروفون رسایی، مهدی کوچک زاده در حمایت از او از جا برخاست و با صدای بلند در جملاتی خطاب به باهنر گفت: چطور است پشت تریبون اشکالی ندارد که درباره سپاه حرف بزنند.

مطهری نیز در پاسخ به انتقادات نمایندگان گفت: بنده نگفتم که سپاه در انتخابات تقلب کرده است بلکه حرف من در مورد برخی افراد است.

همچنین دیروز تعدادی از بسیجیان در اعتراض به نطق اخیر مطهری در مقابل مجلس تجمع کرده بودند که با حضور یگان ویژه، متفرق شدند.