آرشیو پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۱۹
حوادث
۱۹

تاکنون 19 نفر از قربانیان متهم علیه وی شکایت کرده اند

کنتور نویس قلابی، زنان تنها را آزار می داد

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در آذربایجان شرقی گفت: شروری که به بهانه کنتورنویسی وارد منازل می شد و زنان تنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سلطان پور در این باره گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرند در پی اطلاع از ورود به عنف شخص ناشناسی به منازل مردم با جعل عنوان مامور کنتور اداره گاز، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، زنی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد، فردی با این بهانه وارد خانه وی شده و پس از سرقت تلفن همراهش، از محل گریخته است.

سلطان پور یادآور شد: با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران در مرحله بعدی جوان 29 ساله ای را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و وی را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم در مواجهه حضوری با شاکی به جرم خود اعتراف و عنوان کرد به بهانه ثبت کنتور وارد منازل مردم شده و در صورت مواجهه با زنان تنها، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داده است. سلطان پور خاطرنشان کرد: در این ارتباط تاکنون 19 فقره شکایت اعلام شده و با بازسازی صحنه ها، همگی مورد تایید قرار گرفت. البته تعدادی نیز برای حفظ آبروی خود تاکنون شکایتی نکرده و موضوع را به پلیس اطلاع نداده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند اعلام کرد، مرکز فوریت های پلیسی 110 شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم است و همکاری مردم، پلیس را در مقابله با موارد مشابه یاری خواهد کرد.