آرشیو یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۷۵۵۲
سیاسی
۲

نقوی نماینده منتخب مجلس نهم در گفتگو با رسالت: اصولگرایان به رای اکثریت تمکین کنند

سید حسین حسینی نقوی که دیروز در فراکسیون رهروان ولایت (اصولگرایان حامی دکتر علی لاریجانی) شرکت کرده بود با اشاره به اینکه 151 نفر در این جلسه شرکت کردند گفت: اصولگرایان برای تعیین ریاست مجلس باید به رای اکثریت تمکین کرده و بی جهت به اختلافات دامن نزنند.

نقوی در گفتگو با خبرنگار روزنامه رسالت با اشاره به اینکه 151 نفر در فراکسیون رهروان ولایت شرکت کردند گفت: در رای گیری که در این جلسه صورت پذیرفت 148 نفر به ریاست علی لاریجانی رای مثبت دادند و سه نفر هم رای سفید ریختند و برای نایب رئیسی هم آقایان باهنر 119 رای و مصباحی مقدم با 85 رای به عنوان دو نایب رئیس مجلس انتخاب شدند.

نقوی همچنین با اشاره به اینکه در مجلس نهم 286 نماینده وجود دارد افزود:از این رو می توان گفت که آقای لاریجانی توانسته اند رای اکثریت اصولگرایان را جلب کند

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اینکه مجلس محل تعامل و طرح سلیقه ها و نظرات مختلف است گفت:نباید اجازه دهیم که اختلاف نظرها به مرزبندی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت رویه اصولگرایان در درون مجلس نهم خاطرنشان کرد: طرح انتقادات حتی به ریاست مجلس نیز هیچ ایرادی ندارد اما این مسائل نباید به کلیت وحدت اصولگرایان صدمه وارد کند و اصولگرایان را دو دسته سازد.