آرشیو چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۷
ایران
۱۸

کفاشیان: باشگاه های غیراستاندارد از لیگ حذف می شوند

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به عزم جدی این فدراسیون برای تامین استانداردهای مورد نظرکنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، تاکید کرد: هیچ اصراری نداریم که تمام باشگاه ها در لیگ برتر حضور داشته باشند و باشگاه های فاقد استاندارد باید حذف شوند.

علی کفاشیان در حاشیه مجمع انتخابات هیات فوتبال استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: اگر استانداردهای لازم را رعایت نکنیم سهمیه باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا می کند و به همین دلیل در این مورد سخت گیری خواهیم کرد، مگر این که AFC حاضر به تفاهم باشد. ضمن این که باشگاه های بدهکار باید رضایت شاکیان خود را جلب کنند و در صورتی که این تفاهم انجام نشود، فدراسیون ورود پیدا خواهد کرد. همچنین غلامرضا بهروان، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال در این باره تصریح کرد: باید همه باشگاه های بدهکار نسبت به تسویه حساب با طلبکاران اقدام کنند اما جالب اینجاست با این که بدهی های میلیاردی دارند، خریدهای گرانقیمت انجام می دهند و واقعا باعث تعجب است که این اتفاق می افتد.

وی درباره ممنوع الفعالیت شدن عده ای در فوتبال، افزود: برخی افراد در این زمینه ممنوع الفعالیت هستند و خودشان هم می دانند که نباید فعالیت کنند و با آنها در صورت فعالیت برخورد می شود. به صورت جدی مقابل پدیده دلالیسم ایستاده ایم و باشگاه ها هم در این زمینه همکاری های لازم را دارند.