آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«کلاه پهلوی» در شهرک سینمایی

تصویربرداری سریال «کلاه پهلوی» هنوز هم بعد از گذشت 6 سال ادامه دارد. گروه سازنده این سریال به کارگردانی سیدضیاءالدین دری دیروز به شهرک سینمایی رفت تا برخی از نماهای این سریال تصویربرداری شود. این درحالی است که چند هفته پیش این گروه برای بار دوم به فرانسه رفته بود تا نماهایی را که در سفر اول جامانده بود، تصویربرداری کند.

سریال کلاه پهلوی قرار است در 50 قسمت روانه آنتن شبکه یک سیما شود. به گفته فراهانی، مسوول روابط عمومی کلاه پهلوی، تدوین سریال در حال انجام است و نماهایی که گرفته می شود در تدوین نهایی برای بهتر شدن کار استفاده می شود.قرار بود پخش این سریال به صورت هفتگی از خرداد آغاز شود، اما با حساسیت هایی که کارگردان کلاه پهلوی دارد، مشخص نیست این سریال کی روانه آنتن شود.

کلاه پهلوی، آلبومی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون را مقابل مخاطب باز خواهد کرد. بازیگرانی مانند رضا کیانیان، امین حیایی، گوهر خیراندیش، مریلازارعی، شقایق فراهانی، سارا خویینی ها، محمدرضا شریفی نیا، داریوش فرهنگ، سیروس گرجستانی و...امین حیایی در این سریال نقشی کاملامتفاوت را بازی می کند. او در ابتدا یک سورچی است که با آدم فروشی و وابسته شدن به دربار به شخصیتی درباری تبدیل می شود.داستان کلاه پهلوی درباره پسری است که برای تحصیل عازم فرانسه می شود و در بازگشت، شهردار شهر کوچکی به نام سامان می شود و با دستور رضاخان، باید قانون کشف حجاب را اجرا کند. در این گیر و دار، گریزی به فضای اجتماعی و سیاسی پهلوی اول زده می شود.سریال کلاه پهلوی را محمدرضا تخت کشیان تهیه می کند که این روزها سریال راه طولانی را در حال پخش از شبکه یک سیما دارد.