آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۹
اقتصادی
۴

توصیه یک مسوول صنفی: خودروی وارداتی پیش خرید نکنید

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران از ادامه برخی تخلفات واردکنندگان خودرو در تحویل خودروهای پیش فروش شده خبر داد و به مردم هشدار داد که از پیش خرید خودروهای وارداتی خودداری کنند.

حسین اردوخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی شرکت های واردکننده خودرو از سال گذشته تعهدات معوق زیادی در زمینه تحویل خودروهای پیش فروش شده داشته اند.

وی با بیان این که امیدوار بودیم با شروع سال جدید شرکت های واردکننده به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند و خودروهای پیش فروش شده را در موعد مقرر تحویل خریداران دهند، خاطرنشان کرد: با این حال با وجود گذشت حدود 3 ماه از آغاز سال جدید بدقولی ها و تعهدات عقب افتاده واردکنندگان خودرو در این زمینه ادامه یافته است. رئیس اتحادیه نمایشگاه​داران ادامه داد: در این شرایط نیز این اتحادیه از اواخر سال گذشته در اعلام به تمامی اعضای خود از آنها خواسته است که با توجه به بدقولی های برخی شرکت های وارد کننده خودرو از پیش فروش خودروهای وارداتی خودداری کنند. رئیس اتحادیه نمایشگاه​داران و فروشندگان خودروی تهران با بیان این که در سال جاری با روند کاهشی قیمت خودروهای وارداتی مواجه بوده ایم، تصریح کرد: این روند همچنان ادامه داشته و انتظار داریم با توجه به حجم خرید و فروش در بازار و تعداد بالای خودروهای عرضه شده، روند کاهشی قیمت ها همچنان ادامه یابد.