آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۹
حوادث
۱۹

دختر 16 ساله سارق اینترنتی از آب درآمد

یک دختر 16 ساله شاغل در کافی نتی در شاهین شهر اصفهان که با سوءاستفاده از اطمینان مشتریان هنگام جابه جایی وجه از حساب بانکی آنان مبالغی را به نفع خود برداشت می کرد، توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعباس بلفکه، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که مقادیری پول از حساب کارت های عابر بانک آنان به صورت غیرمجاز برداشت شده است، موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده مشخص شد دختری 16 ساله که در یکی از کافی نت ها مشغول کار بوده، هنگام مراجعه مشتریان به کافی نت، با دریافت رمز دوم حساب آنان، از حساب این افراد به صورت غیرمجاز مبالغی برداشت می کرده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: با اطلاعات به دست آمده، ماموران به کافی نت مراجعه و متهم را دستگیر و به آگاهی منتقل کردند.

با تحقیق از متهم وی اعتراف کرد از چندی پیش در کافی نت مشغول به کار بوده و پس از ارتباط با مشتریان و به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی آنها در مرحله بعد اقدام به برداشت پول از حسابشان می کردم.

سرهنگ بلفکه با بیان این که متهم پس از اعتراف به جرم خود، همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، به شهروندان هشدار داد: هنگام رسیدگی به امور بانکی در فضای مجازی، در صورت مهارت نداشتن در این زمینه، یک فرد مورد اطمینان را همراه خود برده و از ارائه رمز و مشخصات حساب بانکی به افراد ناشناس خودداری کنند.