آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۲
سیاسی
۲

احمدی نژاد: در کشور مسابقه تهمت و دروغ راه انداخته اند

رئیس جمهور با تاکید بر این که آنچه کشور را به جلو پیش می برد، کار و تلاش عالمانه، پیگیرانه و دلسوزانه است، گفت: متاسفانه بعضی ها غافل از آن هستند که با ناکارآمد و ناتوان جلوه دادن کشور چه ستمی بر این کشور و ملت روا می دارند.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد که دیروز پس از افتتاح چند پروژه عمرانی در استان کرمانشاه در مراسمی در محل نیروگاه سیکل ترکیبی زاگرس صحبت می کرد با بیان این که بعضی در کشور به خاطر برخی رقابت های بی اهمیت، مسابقه تهمت و دروغ راه انداخته اند، افزود: این روش، بزرگ ترین توهین به ملت ایران است.

احمد ی نژاد یادآور شد: در کشور مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات، ادعاها و تهمت هایی نیست که برخی در کشور آنها را مطرح و با دروغگویی بیان می کنند. وی خاطرنشان کرد: کشورهای خارجی با تهیه گزارش از این مسائل و از این سخنان، اسباب تخریب گسترده چهره ایران را در مقابل دنیا فراهم می کنند. رئیس جمهور با بیان این که البته دشمنان نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران مراتب رشد و پیشرفت را طی کند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال غافل کردن ملت ایران از مسیر تعالی و افق پیشرفت کشور هستند و متاسفانه بعضی ها نیز در داخل دانسته یا نادانسته این خط را ادامه می دهند، در حالی که ایران در حال رقابت با دیگر کشورها در عرصه پیشرفت بوده و زمان به سرعت در حال گذر است. همچنین به گزارش فارس، احمدی نژاد در بخشی از سخنان خود با اشاره به برخی مسائل پیش آمده در حوزه تخلفات اقتصادی و متهم شدن برخی همکارانش گفت: هر فردی در هرجایی به هر اندازه ای تخلف کرده، بگیرند و با آن برخورد کنند. وی افزود: فحش دادن به دولت هنر نیست، اگر جرات دارند بروند سراغ همان هایی که اصل کاری هستند. دیروز با حضور رئیس جمهور در استان کرمانشاه، نیروگاه گازی648 مگاواتی زاگرس و 15 هزار و 870 واحد مسکن مهر در سطح استان کرمانشاه نیز به بهره برداری رسید.