آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

تیغ های مشترک برای اصلاح معتادان!

یک شهروند از قزوین: بازنشسته ای با 330هزار تومان حقوق هستم که امور زندگی ام با این حقوق نمی گذرد. از مسوولان ذی ربط می خواهم اقدامی برای افزایش حقوق بازنشستگان انجام دهند.

جمعی کثیری از شهروندان از روستاهای لواسانات: جاده سد لتیان که به برخی از روستاهای لواسانات منتهی می شود، به علت آهکی بودن و تماس با آب سد، ناصاف و به صورت تپه ای شده است که هر لحظه امکان به وجود آمدن فاجعه ای انسانی در آن می رود. لذا از مسوولان شهری و بالاخص مسوولان استانداری شمیرانات که بخش لواسان نیز زیر نظر آنها قرار دارد، تقاضا می شود نسبت به رفع این معضل و بهبود رفت و آمد هموطنان ساکن در این منطقه چاره ای بیندیشند.

محمدی از تهران: در کمپ های ترک اعتیاد، افراد برای نظافت و اصلاح خود مجبورند از تیغ های مشترک استفاده کنند و این مساله می تواند بیماری های خطرناکی مانند ایدز و هپاتیت را منتقل کرده و گسترش دهد. از مسوولان و سازمان های ناظر می خواهیم ضمن سرکشی به این مراکز جلوی این کار را هرچه سریع تر بگیرند.

احمدوند از فردیس: مسوولان اداره برق فردیس نسبت به راه اندازی سیستم روشنایی معابر فلکه پنجم فردیس به سمت شهرک ناز اقدام کنند.