آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۲
ورزشی
۱۰

زادمهر:پرسپولیس همیشه حاشیه دارد

اما محمدرضا زادمهر به حاشیه هایی اشاره می کند که همیشه به پرسپولیس لطمه زده است. وی در مورد این موضوع به «جام جم» می گوید: متاسفانه همیشه و در شرایطی که پرسپولیس حتی شانس موفقیت هم داشته است، هر بار و در هر دوره ای به تناسب موقعیت موضوع حاشیه ای، تمرکز کادر فنی و بازیکنان را به هم ریخته و نتایج دور از انتظاری رقم خورده است. پرسپولیس این فصل کمبودهای زیادی داشت، اما با همین بضاعت در بعضی بازی ها نتایج خوبی گرفت و ثابت کرد اگر تمرکز داشته باشد می تواند نتیجه بگیرد، اما حاشیه ها آنقدر زیاد بود که بالاخره در آسیا هم پرسپولیس دچار افت شد و ناکام ماند.

به عقیده زادمهر، تفاوت پرسپولیس با رقیبانش در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر به اعتماد به نفس و شخصیت تیمی بازمی گردد. وی ادامه می دهد: تیم هایی که برای قهرمانی بسته می شوند در هر تورنمنتی که حاضر باشند، با اعتماد به نفس خاصی به میدان می روند و برایشان مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می گیرند چون برای هر تیمی برنامه دارند.

اما پرسپولیس معمولابا استرس به میدان می رود، گاهی با یک نتیجه دور از انتظار اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. تیم های ما معمولااز نظر روحی و روانی آماده رقابت در دیدارهای سخت نیستند و باید روی این موضوع بیشتر کار کنند.