آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۲
حوادث
۱۹

داروی شفابخش ترفند زن شیاد برای سرقت

زنی شیاد که به بهانه تهیه دارو برای درمان دردپای یک زن میانسال او را فریب داده و طلاهایش را دزدیده بود، تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زن میانسالی با حضور در شعبه 13 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران علیه زن جوانی به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد.

شاکی گفت: در حال رفتن به خانه ام در شمال غرب تهران بودم که یک زن جوان با عجله به من نزدیک شد. او پس از احوالپرسی، خودش را همسایه جدیدمان معرفی کرد و با ادعای این که از همسایه ها شنیده که پاهای من درد می کند، دارویی را نشانم داد و گفت با مصرف این دارو، پادردت بسرعت درمان می شود.وی اضافه کرد: با حرف هایش اعتمادم به وی جلب شد و او را به خانه ام دعوت کردم.

شاکی با اشاره به نحوه به سرقت رفتن طلاهای میلیونی اش گفت: زن غریبه ادعا کرد برای آماده کردن داروی شفابخش، یک پیاله نمک و قند و مقادیری طلالازم است تا در ظرفی بریزد. وی اضافه کرد: من مواد مورد نیاز را در اختیارش قرار دادم و او پس از مخلوط کردن آن، قبل از این که دارو را با پارچه ای به پاهایم ببندد، از من خواست پتویی بیاورم.

وی یادآور شد: برای آوردن پتو به اتاق خواب رفتم اما هنگام بازگشت نه از زن جوان خبری بود و نه از النگو و زنجیر طلای گرانبهایم. خودم را بسرعت به خیابان رساندم اما نتوانستم او را پیدا کنم.با دستور قضایی بازپرس گلی پور، رئیس شعبه 13 دادسرای ناحیه 2 تهران، پرونده به پایگاه دوم آگاهی تهران ارسال شد. با چهره نگاری، تحقیق در این باره برای دستگیری زن شیاد ادامه دارد.