آرشیو چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۳۳
حوادث
۱۹

بازیگر تلویزیون در دام مرد سارق گرفتار شد

مردی که با ادعای خرید اثاثیه دست دوم خانه یک بازیگر سینما و تلویزیون، وی را فریب داده و 3 میلیون تومان از حسابش سرقت کرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارش جام جم، چند روز پیش یکی از مردان بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران علیه مردی به اتهام سرقت پول از حساب بانکی اش شکایت کرد.

شاکی گفت: برای فروش اثاثیه قدیمی خانه ام در روزنامه آگهی داده بودم تا این که مردی با من تماس گرفت و خود را خریدار اثاثیه دست دوم معرفی کرد.

وی افزود: مرد خریدار با ادعای این که در غیاب من به خانه مان رفته و اثاثیه دست دوم را دیده و قصد خرید دارد، از من خواست مقابل یک دستگاه خودپرداز بروم تا پول اثاثیه را که 3 میلیون تومان بود، به حسابم واریز کند و سپس شاگردش، اثاثیه خریداری شده را با خود ببرد.

این بازیگر گفت: چون مشکلی برایم پیش آمد و نتوانستم سر قرار حاضر شوم، از پسرم خواستم مقابل یک دستگاه خودپرداز برود تا خریدار، پول اجناس را واریز کند.

وی یادآور شد: مرد خریدار تلفنی از پسرم خواسته بود زبان دستگاه را به انگلیسی تغییر دهد تا پول را واریز کند. پسرم نیز طبق خواسته او عمل کرده بود، اما وقتی از طریق اینترنت حسابم را بررسی کردم، متوجه شدم مرد خریدار، فرزندم را فریب داده و به جای واریز پول به حسابم، پول هایم را از حسابم خارج کرده است.

در پی شکایت این بازیگر، پرونده ای تشکیل و برای تحقیقات به اداره آگاهی ارسال شد. تحقیق در این باره ادامه داشت تا این که ماموران در استعلام از سامانه بانک متوجه شدند، صاحب حساب مرد جوانی بوده که ابتدا پول ها به حساب او واریز و دقایقی بعد برداشت شده است. تحقیق برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد.