آرشیو چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۴
حوادث
۱۹

اعتماد به دوست اینترنتی، حادثه آفرید

مردی که با سرقت عکس های شخصی دختری جوان، آنها را در اینترنت منتشر کرده بود، از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عرفانی، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی درباره دستگیری عامل هتک حرمت دختری جوان در اینترنت گفت: در پی شکایت زنی مبنی بر این که فردی در یکی از شبکه های اجتماعی به ساخت پروفایلی به نام وی و قرار دادن عکس های شخصی و تعدادی عکس مستهجن در این صفحه اقدام کرده و موجب هتک حرمت وی شده است، ماموران اقدامات خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی محتویات این سایت، متهم شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد. عرفانی تصریح کرد: متهم پس از رویت مدارک موجود به جرم خود اعتراف و عنوان کرد: مدتی از طریق اینترنت با شاکی ارتباط داشته و به دلیل رد درخواست های نامشروعش، عکس های وی را از طریق همان شبکه اجتماعی به دست آورده و در اینترنت منتشر کرده است.

وی به کاربران شبکه های اجتماعی هشدار داد: عکس ها و ویدئوهای شخصی و خانوادگی شان را در این صفحات به اشتراک نگذارند و این اطلاعات را براحتی در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت اشتراک گذاری نسبت به تنظیم محرمانه بودن آن دقیق باشند.