آرشیو دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۴۸
حوادث
۱۹

دستگیری زن و شوهر کیف قاپ

رئیس کلانتری 109 بهارستان از دستگیری زوج موتورسواری خبر داد که با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده بازار تهران کیف قاپی می کردند.

به گزارش «جام جم»، سرهنگ امیر نوری، رئیس کلانتری 109 بهارستان در این باره گفت: روز گذشته ماموران اداره پیشگیری کلانتری بهارستان هنگام گشتزنی در خیابان سعدی به راکب و ترک نشین جوان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند، اما راکب موتورسیکلت بسرعت از محل فرار کرد.

وی افزود: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و دقایقی بعد با اجرای طرح مهار هردو متهم دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری 109 با اشاره به کشف دو قطعه کارت عابر بانک و یک عدد سیمکارت از متهمان، خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان که ابراهیم و فاطمه نام دارند و زن و شوهر هستند، با یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو در نواحی بازار کیف قاپی و سرقت می کردند.

وی افزود: نتایج تحقیقات پلیسی نشان داد دو کارت عابر بانک سپه و سپهر متعلق به فردی به نام «مهدی» است که در تماس با مالباخته مشخص شد، متهمان ساعاتی پیش کیف او را در محدوده خیابان مصطفی خمینی سرقت کرده اند. رئیس کلانتری 109 بهارستان گفت: باتشکیل پرونده ای در این زمینه، متهمان تحویل پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران شدند.