آرشیو چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۵۰
ورزش
۱۸

وزیر ورزش: برای حضور ورزشکاران در المپیک آبروی خود را هزینه می کنم

مخالفت فراکسیون ورزش با استیضاح محمد عباسی

وزیر و رزش صبح دیروز به مجلس رفت و در حضور اعضای فراکسیون ورزش این اطمینان را به نمایندگان داد که مشکل فدراسیون ها و حضور ورزشکاران در المپیک را حل کند.

در این جلسه که در حضور جمعی از نمایندگان و نیز حجت الاسلام ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، محمدعباسی پس از شنیدن نکات و نگرانی های نمایندگان، ضمن ارائه توضیحاتی درباره مشکل پیش آمده در زمینه حضور ایران در المپیک، قول مساعد داد تا برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و حتی آبروی خود را در این راه هزینه کند.

با وجود این قول مساعد، دیروز از سوی برخی نمایندگان و در راس آنها، حسن کامران نماینده اصفهان بحث استیضاح وزیر ورزش هم مطرح شد که البته اکثریت اعضای فراکسیون ورزش با در نظر گرفتن شرایط حساس این روزهای ورزش، با استیضاح محمد عباسی مخالفت کردند.

سجادی: تعلیق در کار نیست

دیروز همچنین معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با رد هرگونه اختلاف با وزیر ورزش، تاکید کرد: خطر تعلیق، کاروان المپیکی ایران را در راه حضور در بازی های 2012 لندن تهدید نمی کند.

حمید سجادی که در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته سخن می گفت، افزود: بحث تعلیق به هیچ عنوان در میان نیست و این نامه نگاری های اداری بین وزارت ورزش و یک نهاد بین المللی است و مطمئن باشید کار حضور قایقران ها نیز برای اعزام به لندن با مشکل مواجه نخواهد شد.

معاون وزارت ورزش و جوانان درخصوص بازگشت دنیامالی به فدراسیون قایقرانی هم گفت: چنین چیزی صحت ندارد، مگر در صورت برگزاری مجمع انتخاباتی که در این مورد باید وزیر تصمیم گیری کند.

وی در مورد مشکلات تیروکمان افزود: این مباحث فنی و داخلی یک فدراسیون است و ما در آن دخالتی نداریم. گزارشی از این موضوع به ما نرسیده و ما به دوستان در فدراسیون ها اجازه می دهیم خودشان در این مورد تصمیم گیری کنند.