آرشیو یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱، شماره ۳۴۵۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

قیمت شیر همچنان می تازد!

عربی از تهران: از مسئولان وزارت راه می خواهیم چاره ای برای ترافیک جاده تهران آمل بیندیشند.

یک شهروند از چالوس: مسئولان وزارت بهداشت برای تهیه دستگاه های دیالیز تنها بیمارستان شهر چالوس که گاهی به علت خرابی بیماران را دچار سردرگمی می کند و باعث می شود آنها از رامسر تا آمل تمام بیمارستان ها را طی طریق کنند، راهکاری عملی اعمال کنند.

خاکپور از کاشان: هر روزه در بلوار بوستان در شهر کاشان به علت نداشتن روشنایی شاهد تصادف هستیم. از مسئولان اداره برق کاشان می خواهیم نسبت به روشنایی معابر این بلوار اقدام کنند.

رحیم زاده از تهران: با وجودی که اخباری مبنی بر پایین آمدن قیمت لبنیات منتشر شده بود، ولی شاهدیم که طی یک هفته بیش از 500 تومان به قیمت ها اضافه شده است.

دادخواه از تهران: مسئول رسیدگی به کودکان تکدی گری که در ایستگاه متروی قیطریه به تعداد زیاد نیز وجود دارند، کیست؟ چرا کسی به این وضعیت رسیدگی نمی کند؟

جمعی از شهروندان: در مورد جوایز و وعده هایی که در برخی تبلیغات صورت می گیرد و رنگ واقعیت به خود نمی گیرد، چرا مسئولان هیچ اقدامی انجام نمی دهند؟

جوابیه: در پی درج پیامی در 28 خردادماه با عنوان «قطعی تلفن های لواسان» روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد: علت قطعی تلفن در منطقه لواسانات اجرای عملیات عمرانی توسط شرکت گاز بوده است و هم اکنون تمامی ارتباط تلفنی در این منطقه دایر است.