آرشیو سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱، شماره ۱۵۷۳
سیاست
۳

الو شرق 88654390

موز وارداتی: در صفحه پنج روزنامه 10 تیر نوشته بودید 29هزار کارتن موز وارد کشور می شود. لطفا بنویسید ما به موز احتیاج نداریم، همان چیزهایی را که در مملکت خودمان هست، مصرف می کنیم.

یک مخاطب

امنیت ازدست رفته در خیابان زاگرس: از ساکنان خیابان زاگرس در محدوده میدان آرژانتین هستم. مدتی است به اشکال مختلف خودروهای پارک شده ساکنان محل و افراد گذری در این خیابان مورد دستبرد سارقان قرار می گیرند. امیدوارم مسوولان نیروی انتظامی ناامنی ایجاد شده در این خیابان را هرچه سریع تر رفع و با عاملان سرقت خودروهای این خیابان برخورد کنند.

یک مخاطب

خاویار ارزان نمی خواهیم: سه شنبه گذشته در صفحه اول روزنامه مطلبی از قول مسوول جهاد کشاورزی خواندم که از ارزانی خاویار در 5/1 سال آینده سر سفره مردم خبر داده بودند. می خواستم از ایشان سوال کنم از کدام مردم نام برده اند؟

ف- خ از تهران

ریشه گرانی را جست وجو کنید: مگر گرانی ها با دستور، بالارفته که دستور می فرمایند گرانی را کنترل کنید. ریشه گرانی را دریابید، ریشه گرانی را جست وجو کنید.

یک فرهنگی بازنشسته

مشکلات ناشران:یکی از دوستان که در کار چاپ و نشر کتاب است، درباره چگونگی چاپ کتاب گفت: ناشرانی که کتاب نویسندگان را برای گرفتن مجوز چاپ به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می دهند، اگر مورددار باشند در کارنامه ناشران، نمره منفی گذاشته می شود.

علی از تهران

پیشنهاد به شهرداری:شهرداری به جای صرف صدها میلیارد تومان هزینه برای خیابان کشی و اتوبان کشی به فکر احداث سیستم فاضلاب شهری باشد که تهران با کمبود آب مواجه نشود.

جعفر