آرشیو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۲۵
ورزشی
۲۵

ورزش جهان

گوتی بازنشسته شد

گوتی هافبک و کاپیتان سابق تیم فوتبال رئال مادرید که بعد از جدایی از این تیم یک سال و نیم در لیگ ترکیه برای تیم بشیکتاش به میدان می آمد، در پی ناکامی اش در عقد قرارداد با باشگاه انگلیسی وستهام، برای همیشه اعلام بازنشستگی کرد.

هشدار به الوصل

محمد خلفان الرمیسی رئیس سابق فدراسیون فوتبال امارات و باشگاه العین این کشور دیروز به سران الوصل درخصوص عقد قرارداد احتمالی با برونومتسو مربی مشهور فرانسوی هشدار داد. الرمیسی گفت: «متسو البته مربی خوبی است اما اخلاق حرفه ای ندارد و بیش از حد پولکی است.» در همین حال مارادونا که اواسط هفته پیش از مربیگری الوصل خلع شد تهدید کرد که یا به پست سابق خود عودت داده می شود و یا الوصل باید تمامی مبلغ کلان یک سال باقی مانده از قراردادش را به وی بپردازد.

یک رمان درباره مسی

ادواردو گالیانو نویسنده صاحب سبک اروگوئه ای دیروز گفت لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا از معدود افراد در جهان ورزش است که به او الهام و انگیزه برای قصه نویسی می بخشد و به همین خاطر می خواهد رمانی را درباره او بنویسد.

صربستان با 115 ورزشکار می آید

صربستان دیروز اعلام کرد کاروانی در بردارنده 115 ورزشکار مرد و زن را به بازی های المپیک امسال در لندن می فرستد، این ورزشکاران در 15 ورزش تیمی و انفرادی شرکت می کنند و امیدهای این کشور بیشتر به رشته هایی چون واترپلو، هندبال و والیبال است و تنیس و شنا و تیراندازی هم می توانند برای صرب ها مدال آور باشند.