آرشیو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۲۵
شوک امروز
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

جمع آوری اراذل و اوباش در قائمشهر

احمدی در تماس با شوک گفته: از آقای حسین اکبرزاده رئیس پلیس امنیت شهرستان قائمشهر به دلیل طرح جمع آوری اراذل و اوباش تشکر می کنم. با اجرای این طرح در شهرستان قائمشهر امنیت برقرار شده است.

اورژانس، بیمار دچار سکته مغزی را به بیمارستان نبرد

خانم روح افروز از استان خوزستان در تماس تلفنی با شوک گفته: چند روز پیش بعد از این که متوجه شدیم همسایه مان مریض شده است، با اورژانس تماس گرفتیم تا این که امدادگران اورژانس پس از تماس های مکرر به خانه همسایه مان آمدند و گفتند که وی سکته مغزی کرده است هر چه همسایه ها اصرار کردند تا بیمار را به بیمارستان انتقال دهند. نپذیرفتند و این کار باعث شد بیمار فلج شود. می خواهیم بدانیم چه کسانی مسئول پاسخگویی وضع پیش آمده هستند؟!

شکایت از همسایه ای که رمالی می کند

یکی از خوانندگان در تماس با شوک گفته: بار ها رسانه ها اعلام کرده اند که رمال ها را دستگیر می کنند اما چند سالی است که همسایه ما رمالی می کند و اوضاع منطقه ما را به هم ریخته است به هر ارگانی هم که شکایت کردیم هیچ توجهی نکردند. از مسئولان مربوطه درخواست می کنیم با این گونه اشخاص که می توانند آینده فرزندان ما را تباه کنند، برخورد کنند.

سیم کارت های اعتباری ارزان و مزاحمت های تلفنی

صوفی در تماس با شوک گفته: به خاطر ارزان بودن سیم کارت های اعتباری مزاحمت های تلفنی بشدت زیاد شده است. شرکت مخابرات و مسئولان به این قضیه توجه کنند زیرا مزاحمان تلفنی واقعا آرامش مردم را سلب کرده اند.