آرشیو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۲۵
حوادث امروز
۲۴

به خاطر انتقامجویی از همسر سابق

مردی هر سه دخترش را کشت

گروه شوک: پدر بی رحم برای انتقامجویی از همسرش، سه دختر خردسالش را با ضربات چاقو از پای درآورد. این زن 34 ساله، سال پیش در پی اختلافات متعدد با همسرش «آرون» در دادگاه داکوتای امریکا از او جدا شد و دادگاه با توافق طرفین حضانت هر سه دختر خردسال شان را به مادر سپرد و پدر می توانست هفته ای یک بار به دیدن بچه ها بیاید.

پرستار خانگی بچه ها می گوید: روز حادثه وقتی مرد از راه رسید، هر سه دختر او را در آغوش کشیدند و برای نشان دادن اسباب بازی های جدیدشان پدرشان را به طبقه بالابردند. این پرستار در بازجویی به پلیس گفت: من با دیدن این صحنه از بچه ها خداحافظی کردم و رفتم، بی آنکه بدانم چه حادثه هولناکی در انتظار آنهاست. چند ساعت بعد مادر بچه ها که در محل کارش بود با خانه تماس گرفت تا از وضع دخترانش با خبر شود و شوهر سابقش که گوشی تلفن را برداشته بود به او گفت: «زود به خانه برگرد من هر سه دخترمان را کشتم.»

این زن هنگامی که همراه ماموران پلیس وارد خانه شد، پیکر خونین و بی حال دخترانش را دید که روی رختخواب ها افتاده بود. براساس گزارش پزشکی قانونی این سه دختر 11، 8 و 5 ساله بودند که دو نفرشان با ضربات چاقو به گلوی شان به قتل رسیده اند.

ماموران پلیس در صحنه جنایت متوجه شده بودند که تنها دختر 5 ساله با فشار انگشتان پدر دیوانه به دور گردنش، بر اثر خفگی جان سپرده است.

به این ترتیب پدر سنگدل بازداشت شد اما تا زمان دادگاه با قید وثیقه 2 میلیون دلاری آزاد است. طی حکم قضایی این مرد در این مدت اجازه صحبت با مادر بچه ها یا خویشاوندان نزدیک آنها را ندارد. سخنگوی پلیس معتقد است در صورت اثبات گناهکار بودن مرد، دادگاه او را برای هر یک از جنایت ها به حبس ابد محکوم خواهد کرد.