آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۶۹
صفحه اول
۱

در صورت پیوستن ایران به کنوانسیون های جهانی کپی رایت، پیگیری حقوقی پخش غیر قانونی فیلم های ایرانی توسط شبکه های خارجی آسان تر می شود

اعلام جرم سینما علیه شبکه های ماهواره ای

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی ویدئو، رسانه کشور از پیگیری حقوقی پخش غیرمجاز فیلم های تولیدی داخل کشور از شبکه های فارسی زبان خارجی و ماهواره ای خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی زم با بیان این که موسسه ما برای پخش غیرمجاز فیلم های تولید کشور توسط شبکه های فارسی زبان ماهواره، به قوه قضاییه شکایت کرده است و به صورت جدی این موضوع را پیگیری می کند به جام جم گفت: در سال تولید ملی باید از حق و حقوق تولیدکنندگان سینمای ایران دفاع شود.او افزود: امروز سرمایه های ملی ما در حوزه فرهنگی و هنری و بخصوص سینما، گرفتار هوا و هوس ماهواره ها و رسانه های خارجی شده است و حتی برخی از آنها مدعی هستند که با مجوز در داخل کشور هم فعالیت می کنند و دفتر دارند.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.