آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۶۹
پرونده
۱۰

مروری برکارنامه رژیم صهیونیستی در ترور

اخیرا گفته شد در لوازم شخصی یاسر عرفات مقداری ماده پلونیوم پیدا شده است.

این خبراین ظن قدیمی را تقویت می کند که ممکن است او به وسیله عوامل صهیونیستی پیش از مرگ مسموم شده باشد. صرف نظر از درستی یا نادرستی این ادعا که هنوز مشخص نیست و باز صرف نظر از اهداف و مقاصدی که در پشت این ادعای مکرر نهفته است، طرح این موضوع یک بار دیگر توجهات را به سمت شیوه های تروریستی رژیم صهیونیستی جلب می کند، رژیمی که ماهیتی تروریستی دارد و اساسا بدعت گذار نوعی تروریسم دولتی در سطح جهان بوده است.

اسرائیل تاکنون بارها رهبران فلسطینی را حتی در خاک دیگر کشورها آماج جوخه های ترور خود قرار داده است.

رهبران مقاومت نیز که همواره خار چشم اسرائیل بوده اند از این ترورها بی نصیب نبوده و به شیوه های مختلف هدف قرار گرفته اند. حتی در دوره ای اسرائیل ترورهای هدفمند رهبران مقاومت را جزو استراتژی جنگی خود اعلام و آن را طی دوره ای مشخص به اجرا گذاشت. عجیب این که رژیمی با چنین پرونده قطوری در ترور و تروریسم دولتی، گاه مظلوم نمایی کرده و دیگران را به ترور متهم می کند.

صهیونیست ها هر از گاهی یک بار به کمک رسانه های حامی خود در سطح جهان برای این و آن پاپوش می دوزند و آسمان و زمین را به هم می بافند تا نشان دهند مظلوم واقع شده یا در معرض تهدید قرار دارند. حال آن که کمترین نگاهی به سوابق تروریستی این رژیم چیز دیگری را آشکار می کند. آنچه را که می خوانید تنها گوشه هایی از عملکرد تروریستی رژیم صهیونیستی است.