آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۶۹
جهان
۶

نصرالله: آنها از تفکرات ما می ترسند

سیدحسن نصرالله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت بار دیگر بر مواضع مقاومت در برابر اشغالگری ها و تهدیدهای رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، نصرالله اظهار کرد: امروز در مقابل جنگی از نوع دیگر قرار گرفتیم که حضرت آیت الله خامنه ای آن را جنگ نرم نامیدند؛ جنگی که آمریکا آن را مدیریت می کند و دشمن اسرائیلی در آن جنگجویی بیش نیست.

دبیرکل حزب الله لبنان در این سخنرانی که به مناسبت فارغ التحصیلی فرزندان شهدا در موسسه شهید در «ضاحیه جنوبی» بیروت ایراد کرد، گفت: هنگامی که از خانواده های شهدا سخن می گوییم، از نسل هایی سخن گفته ایم که دوشادوش یکدیگر در مقاومت جنگیده و در یک زمان و مکان به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به این که برخی می گویند حزب الله در چالش افتاده و وضع بسیار سختی دارد، گفت: من می گویم مقاومت 30 سال است که با مشکلات و چالش های فراوان روبه رو بوده و جنگ 33 روزه سال 2006 بهترین دلیل و نشانه این مساله است.

سیدحسن نصرالله افزود: در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان، برخی فکر می کردند که مقاومت نفس های آخر خود را می زند، در حالی که مقاومت از پیروزی سخن می گفت.

وی تاکید کرد: به تمامی کسانی که به راه مقاومت ادامه می دهند و به تمامی کسانی که به سخنانم توجه دارند، می گویم که در کنار همه جانفشانی ها، ایمان به خدا به ما قدرت و صبر داد. وی افزود: امروزه می شنویم دشمنان چگونه از دستیابی حزب الله لبنان به سلاح های شیمیایی و غیره سخن می گویند؛ چرا این گونه است؟ آنها از تفکرات ما می ترسند و تلاش می کنند عقاید و تفکرات ما را از بین ببرند؛ چرا که اگر ارزش های ما از بین برود دیگر تجهیزات نظامی و سلاح ارزشی ندارد.

سیدحسن نصرالله همچنین عنوان کرد: رسانه ها و ماهواره ها برای کم اهمیت جلوه دادن و خدشه دار کردن ارزش های مقاومت و شهادت تلاش می کنند و می خواهند مقدسات ما را از بین ببرند. آنها می خواهند مردم ما تنها به فکر نان درآوردن باشند. دشمنان، مواد مخدر و فحشا را در جوامع گسترش می دهند تا ارزش های ما را از بین ببرند و اگر یک پدر بخواهد با دشمن مبارزه کند، فرزندش او را همراهی نخواهد کرد.