آرشیو شنبه ۷ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۶۹
حوادث
۱۹

یک مرد متهم نیز همراه زن سالخورده هنگام سرقت به دام افتاد

پیرزن زورگیر دستگیر شد

پیرزنی که با همدستی یکی از بستگانش از رانندگان زورگیری می کرد، به اتفاق همدستش از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج در ارتباط با این خبر گفت: روز پنجشنبه گذشته فردی به کلانتری 13 شهید باهنر مراجعه و با معرفی خود به عنوان راننده تاکسی، با طرح شکایتی عنوان کرد از سوی یک پیرزن و مرد میانسال مورد زورگیری قرار گرفته است که بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات شاکی معلوم شد او در حال عبور از خیابان بوده که با مشاهده پیرزنی عصا به دست قصد سوار کردن او به خودرو را داشته که در این هنگام مرد میانسالی از در جلوی ماشین وارد خودرو شده و پس از طی مسافتی با تهدید چاقو اموال و پول همراهش را دزدیده و همراه پیرزن بسرعت متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: ماموران پس از دریافت اظهارات شاکی با احتمال وقوع مجدد سرقت از رانندگان دیگر، با گشتزنی نامحسوس در منطقه پس از چند ساعت، پیرزنی را که همراه فرد میانسالی به صورت مشکوک در حال پرسه زدن در خیابان بودند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران مدتی آنها را زیرنظر گرفتند تا این که مشاهده کردند زن سالخورده در کنار خیابان ایستاد و همراهش در فاصله نزدیک در پیاده رو پنهان شد. وقتی یک دستگاه خودروی تاکسی بدون مسافر جلوی او توقف کرد، هنگام سوار شدن پیرزن به خودرو، همدستش از مخفیگاه بیرون آمد و به سمت راننده رفت، که در این لحظه ماموران در عملیاتی غافلگیرانه، زورگیران مسافرنما را دستگیر کردند.

سرهنگ خیرخواهان یادآور شد: در بازرسی بدنی از سارقان50 هزار تومان پول کشف شد و متهمان با انتقال به کلانتری در بازجویی اعتراف کردند در ساعات خلوت روز در پوشش مسافر از رانندگان زورگیری می کنند که به همین شیوه تاکنون از رانندگان بسیاری زورگیری کرده اند.

در پی این اعترافات، متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.