آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

واگویه های ستاره اسکندری و حسین محب اهری در شبکه 4 سیما

برنامه گفت و گوی تنهایی امشب میزبان ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون است.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما: برنامه گفت وگوی تنهایی که در شب های ماه مبارک رمضان با شخصیت های محبوب و مردمی به گفت وگو می نشیند، امشب میزبان ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

ستاره اسکندری در این برنامه در گفت وگو با علی میرمیرانی مجری برنامه از نگاهش به زندگی، کارهایی که تاکنون انجام داده و همه آنچه را که به هنرشان مربوط می شود، صحبت می کند.

گفت و گوی تنهایی به تهیه کنندگی مهدی مینایی کاری از گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما است و هر شب بجز یکشنبه ها ساعت 22 و 5 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می شود. حسین محب اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون هم امشب به برنامه شگفتی های آفرینش انسان می آید و درباره مراحل درمان بیماری ای سخن می گوید.

برنامه شگفتی های آفرینش انسان امروز به موضوع سیستم ایمنی بدن و غدد لنفاوی می پردازد. که در این برنامه حسین محب اهری که مدتی به سرطان لنفاوی مبتلابوده است، راجع به مراحل بیماری اش در این برنامه صحبت خواهد کرد.

حسین محب اهری مدتی مبتلابه سرطان لنفاوی بود که بعد از عمل جراحی بهبودی نسبی یافت.

همچنین در این برنامه دکتر محمدمهدی امام فوق تخصص روماتولوژی و دکتر تاجیک فیزیولوژیست راجع به سیستم ایمنی بدن و غدد لنفاوی صحبت خواهند کرد.

شگفتی های آفرینش انسان در 30 قسمت 60 دقیقه ای ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است و در قالب ترکیبی عملکرد قسمت های مختلف بدن انسان را از دیدگاه علوم پایه و پزشکی بررسی می کند.

شگفتی های آفرینش به تهیه کنندگی مریم فیروزی در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است و هر روز بجز پنجشنبه ها ساعت 18 و 15 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می شود.