آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۱
ورزشی
۱۸

منتظری و جباری غایبان استقلال مقابل ذوب آهن

مصدومیت و غیبت پژمان منتظری و مجتبی جباری در دیدار مقابل ذوب آهن، با پیشنهادهای خوب خارجی برای جذب چند آبی پوش همراه شده است، با این حال مدیرعامل باشگاه تاکید دارد به هیچ عنوان اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نخواهد داد.

آبی ها در هفته سوم لیگ برتر سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی در شرایطی پذیرای ذوب آهن اصفهان هستند که پژمان منتظری و مجتبی جباری، مدافع و هافبک میانی آنها به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود. با این وجود صرف نظر از داستان فرهاد مجیدی، آن چیزی که این روزها موجب دغدغه خاطر امیر قلعه نویی شده است، نه این مساله، بلکه سودای جدایی برخی بازیکنان است؛ اتفاقی که ارتباط مستقیم به بی پولی باشگاه دارد.

علی فتح الله زاده دیروز در گفت وگو با خبرگزاری های مختلف در این باره تصریح کرد: با توجه به این که تیم را بخوبی بسته ایم، پژمان منتظری، فریدون زندی، مجتبی جباری، ساموئل و نکونام را تیم های قطری، اماراتی و انگلیسی می خواهند، با این حال ما خواهان حفظ همه بازیکنان خود هستیم و هیچ یک را از دست نمی دهیم.

از آخرین وضعیت مالی باشگاه چه خبر؟ فتح الله زاده در پاسخ به این سوال گفت: تازه سه، چهار روز است که وارد پروسه جذب اسپانسر شده ام و در حال مذاکره با چند اسپانسر هستم که اگر در این رابطه به نتیجه برسم خیالم تا حدودی راحت می شود.فتح الله زاده در حالی در مورد جذب اسپانسر این گونه اظهارنظر کرد که اسپانسر مالی باشگاه پرسپولیس ظاهرا مشتاق بوده با استقلال هم همکاری کند، اما فتح الله زاده در پاسخ به این درخواست خطاب به اسپانسر مورد نظر می گوید: تبلیغ شما را فقط روی شورت و جوراب ورزشی بازیکنان درج می کنیم، نه پیراهن! شرطی که اسپانسر میلیاردی را فراری داده است.

انتصاب معاونان جدید باشگاه

فتح الله زاده دیروز همچنین دست به چند انتصاب در باشگاه زد. علی امیری که پیش از این معاون اجرایی بود، به سمت معاونت ورزشی، امیر عرب به عنوان معاون اجرایی و مهدی علوی به عنوان معاون فرهنگی انتخاب شدند. با انتخاب این نفرات، شایعاتی که مبنی بر بازگشت علی نظری جویباری، قائم مقام پیشین باشگاه استقلال شنیده می شد، به پایان رسید.