آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۱
جامعه
۱۷
حق با شماست

کرج شبکه ورزش ندارد

یک شهروند از کرج: از شهرداری گوهردشت می خواهیم با کم کردن جابه جایی رفتگران این منطقه، از تجمع زباله در کوچه ها جلوگیری کنند.

محمدی از اهواز: یکی از شعب دانشگاه صنایع و معادن اهواز از آبان سال گذشته برای ترم بهمن بدون کنکور و با دریافت مبالغ زیادی، دانشجو ثبت نام کرده است که تاکنون از تشکیل کلاس ها خبری در دست نیست. از مسئولان وزارت علوم می خواهیم با توجه به حساسیت موضوع به این امر رسیدگی کنند.

یک شهروند از تهران: از کارکنان اداره سلامت منطقه 7 تهران هستم که زیرنظر اداره کل سلامت شهرداری تهران است. بعد از چند بار قول بیمه کردن کارکنان این اداره نه تنها این کار صورت نگرفته بلکه حدود پنج ماه است که حقوق نیز دریافت نکرده ایم. از مسئولان شهرداری می خواهم که به این موضوع رسیدگی کنند.

پاشایی از کرج: شبکه پویانمایی و ورزش افتتاح شده است اما در کرج با دستگاه های دیجیتال قادر به دریافت آن نیستیم.

فرهودی از خلخال: شهرداری خلخال نسبت به زیباسازی و تغییر چهره شهر اقدامات لازم را انجام دهد.

موسوی از شهرری: از مسئولان بیمه خدمات درمانی می خواهیم که شعبی را در سراسر تهران برای تعویض دفترچه در نظرگیرند تا مردم مجبور نباشند برای این کار به خیابان فاطمی مراجعه کنند.

جوابیه: در پی درج پیامی در بیست و پنجم تیرماه تحت عنوان «عدم وجود روشنایی معابر در خیابان طالقانی حسین آباد راه آهن» روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب استان تهران با ارسال نامه ای اعلام کرد: بنا به گزارش منطقه برق شرق کرج در سال جاری نسبت به جایگزینی چراغ های جدید 125 و 55 وات با چراغ های قدیمی در آن محله اقدام شده و مطابق بازدید به عمل آمده هیچ گونه خاموشی معابر مشاهده نشده است. با وجود این، شهروندان محترم در صورت وجود موارد خاص مراتب را به سامانه فوریت های برق این شرکت به شماره 121 اعلام کنند.