آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۱
اقتصادی
۴

چای، رب و ماکارونی به سبد کالای کارمندان اضافه شد

چای، رب و ماکارونی به سبد کالای ویژه رمضان کارمندان اضافه شد.به گزارش مهر، قرار است توزیع سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان میان دومیلیون و 400 هزار کارمند به صورت رایگان آغاز شود.

ابتدا، در این سبد کالایی 20 کیلوگرم برنج، ده کیلوگرم مرغ، پنج عدد روغن مایع 900 گرمی و پنج کیلوگرم شکر قرار داشت که براساس جدیدترین تصمیم دولت، چای، رب و ماکارونی هم به آنها اضافه شده است، اما احتمال حذف مرغ از این سبد به دلیل تامین نشدن بودجه آن وجود دارد.

حسن رادمرد، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره با اعلام آغاز توزیع سبد کالایی ویژه رمضان از روز دوشنبه، گفت: اقلام چای، رب و ماکارونی علاوه بر روغن، شکر و برنج در سبد کالای کارمندان گنجانده شده است.وی درباره این که آیا مرغ نیز در این سبد کالاعرضه خواهد شد یا خیر، گفت: با وجود این که توزیع مرغ منجمد در تعاونی های مصرف مشکلاتی دارد. در صورت تامین بودجه، مرغ نیز در قالب سبد کالای رمضان تحویل می شود، در غیر این صورت با قیمت پایین در تعاونی ها عرضه خواهد شد.ارزش سبد کالایی ویژه رمضان کارمندان بیش از 150 هزار تومان اعلام شده است، اما به صورت رایگان توزیع می شود.