آرشیو دوشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۱
حوادث
۱۹

درآمد 2 میلیون تومانی زن رمال

زنی که با رمالی و فریب افراد ساده لوح ثروت هنگفتی به جیب زده بود با شکایت یکی از قربانیان توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان دستگیر شد.

به گزارش جام جم، در پی گزارش مردمی به پلیس در ارتباط با فعالیت زنی به نام «نوشین» در منزل خود در زمینه فالگیری و رمالی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران در حال تحقیق در این زمینه بودند که زنی با ارائه شکایتی عنوان کرد توسط زن رمال اغفال شده و مدتی است مقداری پول به او پرداخت کرده، ولی تا امروز گشایش در زندگی اش ایجاد نشده است.با شکایت این زن، محل سکونت وی شناسایی شد و ماموران با دستور قضایی متهم را در خانه اش دستگیر و تعداد زیادی وسایل رمالی همراه چند کتاب دعا و طلسم نیز کشف و ضبط کردند.بررسی ها نشان داد این زن با سوءاستفاده از سادگی زنان، ثروت خوبی به دست آورده؛ به طوری که متهم در بازجویی درآمد ماهانه خود را از این کار بیش از دو میلیون تومان عنوان کرد.

با اعتراف متهم، پرونده ای در این ارتباط تشکیل و وی به مراجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

پلیس آگاهی با هشدار به مردم از آنها خواست به توصیه های پلیس در ارتباط با افراد رمال توجه داشته و از اعتماد به شیادهایی که با چرب زبانی سعی در فریب مردم و ایجاد مشکل برای آنها را دارند جدا خودداری کنند.