آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

محمد عمرانی و نقش پدر های متفاوت

محمد عمرانی نقش دو پدر متفاوت را در سری سوم مجموعه «عملیات 125» و سریال «راستش را بگو» بازی می کند.

محمد عمرانی درباره بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی عملیات 125 به جام جم گفت: در این مجموعه نقش پدر یکی از جوانان آتش نشان را بازی کردم. او به دلیل خطرات شغل آتش نشانی مخالف حرفه پسرش است، اما بعد از مدتی که علاقه فرزندش را می بیند و متوجه می شود که چگونه با علاقه جان مردم را در سوانح نجات می دهد، با کار او موافقت می کند.

وی ادامه داد: بخش هایی که من در این مجموعه حضور داشتم، به کارگردانی مسعود آب پرور تصویربرداری شد. او از کارگردانانی محسوب می شود که کارنامه درخشانی دارد و می داند از بازیگرش چه می خواهد. سری دوم این مجموعه را با محمدرضا آهنج کار کرده بودم که او هم جزو کارگردانان توانمند محسوب می شود.

عمرانی که در مجموعه تلویزیونی «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج هم بازی کرده، در این باره گفت: در این مجموعه نقش پدر مهدی سلوکی را بازی می کنم. این پدر به دلیل دروغی که فرزندش درباره انتخاب رشته تحصیلی اش به او گفته، دلخور می شود. در واقع فرزندش برای دلخوشی پدر دروغ می گوید و همین مساله به اختلافاتی میان آنها منجر می شود. گرچه در سریال های عملیات 125 و راستش را بگو نقش پدر را ایفا کردم، اما هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد.

محمد عمرانی بیشتر در نمایش های رادیویی بازی می کند. او در مجموعه هایی همچون اولین شب آرامش، جراحت، خانه دوستی، دو طفل مسلم و دفترخانه شماره 13 بازی کرده است.