آرشیو سه‌شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۲
پرونده
۱۰

می توانیم مثل المپیک آتلانتا نتیجه بگیریم

منبع: سیدجواد رفوگر

خوشبختانه فضای المپیکی خوبی بر اردوها حاکم است و تمام برنامه ها بخوبی پیش می رود. تمرینات کشتی گیران المپیکی به صورت تخصصی دنبال می شود و هر کدام از کشتی گیران زیر نظر مربی اختصاصی خود تمرین می کنند و حتی در زمان استراحت هم با آنالیز فیلم کشتی حریفان و کشتی های خودشان، آماده حضور در المپیک می شوند.

با توجه به نظارتی که بر اردوها داشتم کارها بخوبی طی می شود و اگر همین روند ادامه پیدا کند و مشکل خاصی پیش نیاید، می توانیم در بازی های المپیک لندن نتیجه بهتری نسبت به المپیک پکن بدست آوریم. گرچه پیش بینی سخت است اما قطعا بهترین و خوش رنگ ترین مدال ها دور از دسترس کشتی گیران ایران قرار ندارد.

دلیلم نیز این است که کشتی همواره امید اصلی کاروان ایران بوده و هست و کشتی گیران ایرانی توانسته اند در شرایط سخت، بهتر از هر زمان نمایش داده و با غیرت ایرانی خود، مدال های افتخار را از چنگ حریفان خارج کنند.

در حال حاضر دو کشتی گیر تیم ملی تجربه حضور در المپیک را دارند و چهار آزادکار هم صاحب مدال جهانی هستند.

به عقیده شخصی خودم می توانیم نتایجی در حد المپیک 1996 آتلانتا و حتی بهتر از آن هم به دست آوریم. کسب سه​مدال در لندن می تواند نتیجه خوبی باشد و دور از انتظار نیست؛ البته همان طور که گفتم اگر تا روز آخر مشکلی ایجاد نشود و همه چیز رو به راه باشد.