آرشیو پنجشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۷۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

فریبا نادری پس از راه طولانی به «شرکت» رسید

فریبا نادری در سریال تلویزیونی شرکت به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده نقش منشی شرکت سعید پورصمیمی را بازی می کند.

فریبا نادری درباره نقش خود در این مجموعه به جام جم گفت: من در این سریال نقش منشی شرکت را بازی می کنم. این شرکت فامیلی اداره می شود و من هم از اقوام رئیس شرکت هستم. نقش منشی در مجموعه شرکت با دیگر نقش های منشی هایی که در آثار مختلف تلویزیونی دیده ایم، تفاوت دارد؛ در واقع این شخصیت در روند قصه تاثیرگذار است.

وی درباره معیارهایش برای انتخاب این نقش توضیح داد: این سریال فیلمنامه خوبی دارد. به غیر از قصه که جذابیت های ویژه ای برای من داشت، همیشه بازیگران نقش مقابل برایم اهمیت زیادی دارد. در سریال شرکت همبازی هایم سعید پورصمیمی، احمد مهرانفر و... هستند. بازی در کنار این بازیگران برایم تجربه خوبی است.

نادری درباره گزیده کاری اش و این که نقش های کوتاهی بازی می کند، توضیح داد: گزیده کاریم به سلیقه شخصی ام برمی گردد. علاقه مند هستم فیلمنامه های خوبی را کار کنم. برایم فرقی نمی کند نقشی که می خواهم ایفا کنم کوتاه باشد یا بلند، آنچه اهمیت دارد این است که نقش در روند قصه تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: وقتی رضا کریمی پیشنهاد بازی در مجموعه راه طولانی را پیشنهاد کرد، به من گفت: می دانم نقش کوتاه است، اما چون نقش تاثیرگذاری است، بهتر است آن را بازی کنید. من هم نقش را پذیرفتم و از نتیجه کار هم راضی هستم.

نادری درباره تجربه همکاری با مسعود کرامتی در مجموعه تلویزیونی شرکت گفت: من قبلابا کرامتی کار نکرده ام؛ اما ای کاش زودتر ایشان را می شناختم و با او کار می کردم. مسعود کرامتی جزو کارگردانان توانمند و بسیار صبور است. همکاری با این کارگردان برایم تجربه شیرینی است.

فریبا نادری بازی در مجموعه هایی همچون آسمان همیشه ابری نیست، فاکتور هشت، چک برگشتی، راه طولانی و... را در کارنامه خود دارد.