آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نماینده گلستان: دولت و مجلس از صدا و سیما حمایت کنند

سیدعلی طاهری، نماینده مردم گلستان در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به موفقیت سازمان صدا و سیما در گسترش شبکه های رادیویی و تلویزیونی گفت: اخیرا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه های خود را توسعه داده است، شبکه های استانی، دیجیتالی شده اند و شبکه های ملی هم توسعه یافته اند و هم تخصصی شده اند.

وی با بیان این که مخاطبان صدا و سیما سلیقه ها و نیازهای متفاوتی دارند، گفت: طبیعی است که هر شخصی بنا به نیازهای خود سراغ برنامه های صدا و سیما می رود. توسعه ای که اخیرا در شبکه های صدا و سیما صورت گرفته، باعث می شود تا هم نیازهای عمومی اقشار مختلف جامعه برآورده شود و هم یک مقابله مثبت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن باشد.

طاهری یادآور شد: سال هایی که سن ما کمتر بود، تنها دو شبکه یک و دو بود که ساعت های محدودی برنامه داشت و بیننده باید منتظر می ماند تا برنامه های آنها شروع شود؛ اما امروزه با وجود تعدد شبکه های شبانه روزی و تخصصی شدن آنها، برنامه های این شبکه ها می تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی و لطماتی که شبکه های ماهواره ای بر پیکره فرهنگ ما وارد می کنند، مثمرثمر باشد. نماینده مردم گلستان در مجلس نهم شورای اسلامی بر متنوع شدن برنامه های صدا و سیما تاکید و اظهار کرد: انتظاری که می رود این است که برنامه های شبکه های مختلف این سازمان تا جایی که امکان دارد از تنوع بیشتری برخوردار باشند. البته این موضوع توجه بیشتر نمایندگان و دولت را در بحث تخصیص بودجه می طلبد تا امکان بیشتری برای محقق شدن این انتظار فراهم شود.

طاهری در پایان ابراز امیدواری کرد در سایه توجه مجلس و دولت، موجبات رضایت مندی بیشتر مخاطبان صدا و سیما نیز فراهم شود.