آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«رنجرو» از بوشهر تا جنوا

فیلم سینمایی «رنجرو» به کارگردانی و نویسندگی احسان عبدی پور با موضوع کودک و نوجوان در بوشهر کلید خورد. این فیلم به سفارش مرکز صدا و سیمای بوشهر ساخته می شود.

عبدی پور که در کارنامه خود فیلم تحسین شده همسنگار را دارد در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص داستان فیلم رنجرو گفت: پسری که در روستای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر زندگی می کند با پسری روسی از خانواده مهندسان نیروگاه دوست می شود، اما شرایط جهانی روز به روز و دقیقه به دقیقه دوستی آنها را تهدید و دستخوش تغییر می کند...وی با بیان این که پیش تولید این فیلم بیش از شش ماه طول کشیده، گفت: تصویربرداری را از لوکیشن جزیره شیف شروع کردیم و در مناطق هلیله، نیروگاه اتمی، کمپ روس ها و شهر بوشهر تصویربرداری را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به این که بخشی از این فیلم در ایتالیا تصویربرداری خواهد شد، افزود: لوکیشن خارج از کشور فیلم اسکله و گمرک شهر جنوای ایتالیا خواهد بود که برای تصویربرداری در این مناطق هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

میثم فرهومند، آرمان هوانسیان، ابراهیم تمهید، عباس جوادی، آنا پانوسیان، تیگران خزمالیان، عباس باک، حسین قفلی، محسن مکاری و غلامرضا فرح زاده تعدادی از بازیگران این فیلم هستند.

برخی دیگر از عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: نویسنده: احسان عبدی پور، فیلمبردار: ساعد نیک ذات، صدابردار: مهران ملکوتی، تدوینگر: بهرام دهقانی، طراح و اجرای گریم: جلال امیری مرند، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، مدیر صحنه: عباس اهوازی، عکاس: نواب موسوی و تهیه کننده و مدیر تولید: ادریس عبدی پور.