آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۲
ورزشی
۱۸

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بنا به خواسته ژوزه می خواهد میانه میدان تیمش را تقویت کند

مسعود شجاعی در تیررس پرسپولیس

اعتراض مانوئل ژوزه به شیوه یارگیری پرسپولیس در فصل نقل و انتقال و ضعف میانه میدان این تیم، رویانیان را بر آن داشت باردیگر دست به جیب شده و در​صد جذب یک بازیکن بزرگ دیگر برآید؛ مسعود شجاعی!

پرسپولیس در چهار هفته اول لیگ برتر چنگی به دل نزد تا مانوئل ژوزه سرمربی سرخپوشان اعتراض خود را نسبت به شیوه یارگیری رویانیان علنی کند، سرمربی پرتغالی که جذب چند مهاجم و عدم به خدمت گرفتن هافبک میانی توانمند را یکی از عوامل ناکامی تیمش در چهار هفته نخست لیگ برتر دانست از رویانیان خواست هرچه سریع تر در صدد رفع این مشکل برآید. مدیرعامل پرسپولیس هم که پیش از این برای تیم بدون سرمربی هم کم خرج نکرده است یک بار دیگر باید دست به جیب شده و یک ستاره دیگر را هم به خدمت بگیرد.

در این میان شیوه جذب جواد نکونام توسط باشگاه استقلال، رویانیان را وسوسه کرد که مسعود شجاعی را در پروسه ای مشابه به خدمت بگیرد تا تنها ضعف و اصلی ترین ضعف تیم کهکشانی اش را پوشش دهد.

شجاعی، بازیکن کنونی باشگاه اوساسونا که فصل گذشته را به دلیل مصدومیت طولانی عملااز دست داد اخیرا به شرایط مسابقه برگشته و در بازی های دوستانه تیمش به میدان رفته، با پیشنهاد قابل توجه رویانیان مواجه شده است. باید دید شجاعی و باشگاه اوساسونا به این پیشنهاد پاسخ مثبت خواهند داد تا رویانیان جای هیچ بهانه ای را برای مانوئل باقی نگذارد یا این که پرسپولیسی ها سراغ گزینه های خارجی می روند.