آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۲
جامعه
۱۷
حق با شماست

کم فروشی در ماست

لک از تهران: برخی شرکت های لبنی از وزن ماست های دوکیلو و 200 گرمی خود بدون کاهش قیمت، می کاهند. در این زمینه چه کسی جوابگوست؟

جمعی از شهروندان: مسئولان ذی ربط از گران شدن بی رویه آهن و میلگرد که در نهایت به گران شدن مسکن می انجامد، جلوگیری کنند.

یک شهروند از تبریز: متولی ایجاد کار و رفع بیکاری جوانان در کشور چه سازمانی است که وزارت کار می گوید ما متولی کار در کشور نیستیم؟

محمدی از قم: با وجود گران شدن کالاها و اقلام در این دوسال چرا مبالغ یارانه تغییری نمی کند؟

بازرگانی از تهران: با وجود چند بار اطلاع رسانی به اداره برق مبنی بر خاموش بودن خیابان نیلوفر غربی در کوی فراز، تاکنون هیچ ترتیب اثری در این زمینه صورت نگرفته است. از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

جوابیه:در پی درج پیامی در بیست و ششم تیر تحت عنوان «تعطیلی تنها مرکز انتقال خون فردیس» اداره کل منطقه ای انتقال خون استان البرز با ارسال دورنگاری اعلام کرد: منطقه فردیس با تراکم جمعیتی و اهداکنندگان خون سالم و اشتیاق مردم منطقه به اهدای خون همواره مد نظر اداره کل انتقال خون استان است. طی چند سال گذشته یکی از خیرین شهر، پایگاه موجود را در اختیار انتقال خون قرار داده بود و به علت نیاز صاحب ملک پس از پایان مهلت قرارداد نسبت به بازپس گیری آن اقدام کرد. به دنبال آن انتقال خون استان طی مذاکرات با مسئولان استانی پیگیر زمین مناسبی جهت احداث یا تحویل مکانی مناسب برای راه اندازی پایگاه اهدای خون است. لازم به ذکر است سه پایگاه مرکزی در چهارراه گلزار، پایگاه آزادگان و پایگاه توحید و دو تیم شیار خونگیری آماده پاسخگویی به شهروندان ارجمند اهداکننده خون هستند.