آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۸۴
حوادث
۱۹

حادثه در جهان

شوهرکشی با ضربات چاقو در شب عروسی

عروس آمریکایی نامزدش را روز برگزاری مراسم عروسی با ضربات چاقو به قتل رساند.

پلیس محلی پنسیلوانیا اعلام کرد: این زوج صبح روز عروسی شان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند، اما پس از مدتی کلادارسل فرنکلین، سی و یک ساله با دو ضربه چاقو بیلی رافائل را به قتل رساند.

به گفته پلیس، ماموران پس از وقوع این درگیری به محل حادثه اعزام شدند و رافائل را که خونریزی شدیدی داشت به بیمارستان منتقل کردند؛ اما وی چند ساعت پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

پلیس محلی پنسیلوانیا با اعلام دستگیری متهم، عنوان کرد: کلادارسل در حالی که فریاد می زد همسرش را به عمد نکشته است، روانه بازداشتگاه شد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، سخنگوی پلیس پنسیلوانیا گفت: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد. از انگیزه قاتل و نوع چاقوی مورد استفاده وی اطلاعاتی منتشر نشده است. / ایسنا

قتل 7 نفر از اعضای یک خانواده در مکزیک

یکی از مقامات ایالتی مکزیک از کشته شدن هفت نفر از اعضای یک خانواده از جمله سه کودک خردسال آنها در شهر وراکروز خبر داد.

یکی از مسئولان دفتر دادستانی ایالت وراکروز مکزیک به خبرنگاران گفت، اجساد این هفت نفر در حالی که گلوی آنها بریده شده بود و 72 ساعت از زمان قتل آنها می گذشت، پیدا شد.وی که خواست نامش فاش نشود، عنوان کرد: سه کودک سه، هفت و 9 ساله نیز جزو قربانیان هستند.

به گزارش رویترز، این دومین بار طی چند روز گذشته است که تبهکاران اعضای یک خانواده را به قتل می رسانند. هشتم آگوست نیز اعضای یک خانواده پنج نفره در اکاپولکو به قتل رسیدند./ واحدمرکزی خبر

آتش سوزی در محل احداث موزه هنری در سئول و مرگ چهار کارگر

بر اثر وقوع آتش سوزی در محل احداث یک موزه هنری در سئول، پایتخت کره جنوبی که روز گذشته روی داد، چهار کارگر کشته شدند و ستون عظیمی از دود آسمان این شهر را فراگرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، حدود 170 آتش نشان برای مهار این آتش سوزی که در زیرزمین محل احداث این ساختمان سه طبقه شروع شده بود بسیج شدند. آتش نشانان برای یافتن اجساد قربانیان احتمالی این حادثه تلاش خود را آغاز کردند.

در این آتش سوزی 19 کارگر هم مجروح شدند. احتمال می رود نقص سیم کشی عامل این آتش سوزی باشد./ واحد مرکزی خبر